Tequila

Här sitter jag med tandblekning i och har kul med mig själv.
Min man och kompis TJ sitter och spelar Halo, och det är ju kanske det tråkigaste som finns?
Skura badkaret tar nog priset ändå för tråkigaste grej.
Nåååja.. Idag har jag signat upp mig själv och min man hos Costco, så nu kan vi handla stor pack! (wholesale, vilket betyder att typ allt säljs i extremt stora förpackningar, och billigare, eller vanliga förpackningar men billigare. Förklaring för dig kära mor, och ni andra som kanske skulle undrat. Och man måste alltså ha ett membership för att kunna handla där)
Så vi åkte dit på kvällen och handlade världens ballaste tequila flaska. Den ska med upp till husbåten i helgen.
Visar bild senare.. DAMN! Ni kommer tycka den är awesome också, speciellt ni som bor i södern ;)
Sedan slängde jag mig vid poolen och förskte läsa en bok, men fy vad det är tråkigt! Men har lovat mig själv att börja läsa mer, man kan ju bli allmänbildad...

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha -ta de lugnt bara -med tequilan! Annars kanske det inte blir så kul....Ha en toppen skön helg :D

2011-07-01 @ 08:27:55
Postat av: Eleonor

Aaaaah jag alskar att handla storpack!!! Vi har inte costco i omradet men vi har Sam's club och jag alskar att handla dar =)



Och vilken cool tequila flaska ni handlade!!!!!

2011-07-01 @ 21:45:01
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0