Full måne

Igår kväll utbrast jag holy shit när jag tittade ut genom fönstret. Månen kom upp bakom en byggnad och var rund och jätte gul. Super fint var det så jag fick lov att ta en bild..
Det är så mysigt att bo där vi bor för på kvällarna när det är mörkt och stjärnklart ser man flygplanen super klart när de flyger in mot Sac int'l airport... 1 utav de 3 ljusa prickarna i bilden är ett flygplan.
Annars har vi haft runt 40 grader varmt i ett par dagar. Helt sjukt hur svetten börjar droppa när man är ute.
Då tackar jag personen som uppfann den fula takfläkten och ACn. Danke!
Här i norra Cali kallar vi ställen för the mountains, the bay area och the valley. Jag bor i the valley och här blir det skit hett om sommrarna och inget regn... Vi har heller 'ingen luft fuktighet'- med det menar jag att det inte är fuktigt alls. Hur skönt som helst.
Ni vet utlands känslan man får då man blir helt klibbig och svettig och äcklig. Inget sånt här and I love it :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Gud vad skont att ni inte har nagon luftfuktighet. Har har vi fullt med det. det ar ackligt och klibbigt!!

2011-06-17 @ 03:44:22
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ahh, nu blir jag riktigt avis har!! Maste vara hur skont som helst nar det inte blir sa fuktigt!! Onskar det vore likadant har... men ikke da! Usch vad jobbigt klibbigt det blir ibland!

2011-06-17 @ 03:48:50
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh jag vill åxå bo hos dig!! Går inte att säga för många ggr ;)

2011-06-17 @ 12:26:54
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

Nice med både månen o värmen måtte vara så skönt o slippa frysa hehe...

2011-06-17 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0