I'm coming home

Har om dagen satt jag och pratade pa skype med mamma, syster Sofia och teodor da mamma sager "vill du ga pa liseberg med lillebror I sommar?" ja visst sager jag, for jag bor ju sa nara. Men sa sager Kara mor att hon och pappa tyckte det var synd att jag skulle missa annu en svensk sommar (jag och b har planer pa att komma till jul) och att pappa nog skulle kopa mig en biljett! Jag blev sa glad och overraskad att jag borjade grina. Haha! Varldens basta foraldrar!! Det ska bli underbart att komma hem igen! Jag har inte varit med om en svensk sommar pa 3 ar. Nar jag har varit hemma har det varit host eller vinter! Svensk sommar ar ju bast, aven om vadret suger! Sa nu jadrar har jag en lang lista pa saker jag vill ha/gora: Aprikoskram med kall mjolk Spela kubb Ata grillad kyckling med tzatziki och en gronsallad med farska gronsaker Ett glas kall oboy Bada i sjon Dricka drinkar/ol pa en uteservering I Stan. Spela kort hemma hos mormor och morfar och ligga pa en luftmadrass och guppa I sjon. Listan ar valdigt lang, men dessa ar nagra av sakerna jag langtar efter. For de som ar nyfikna pa nar jag kommer hem sa lamnar jag USA den 8e juli och far tillbaka den 22a. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahh vilken harlig overraskning!! Riktigt glad for din skull! :)



Vill ocksa aka hem till sverige nu i sommar!! Nar jag pratade med min systerdotter sa hon att hon blir en stor tjej i sommar da hon fyller 4ar, sa jag ar bjuden pa kalas. Sen vill jag ju saaa garna hem och traffa mina nephews som fyller 1ar som jag inte traffat an...



Men som sagt... far vanta tills jag far mitt greencard... vill ha det NUUU sa jag kan aka...haha!!

2011-06-15 @ 18:51:27
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Gud sa underbart! Jag ar sa avundsjuk!!!

2011-06-16 @ 04:17:07
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: mamma

Låter lovely, så himla kul!! Vad vi längtar allihopa:D:D:D

2011-06-16 @ 15:00:25
Postat av: Anna

Vad roligt!! Följer maken med? Önskar dig en skön sommar i Sweden!

2011-06-16 @ 17:36:25
URL: http://anlikablogg.blogg.se/
Postat av: Christine

Min pappa var lika snäll för några veckor sen, fick en biljett till Sverige för att åka och skriva en tenta. Passade då på att mysa med familjen lite med :) Men hade gärna spenderat mer av sommaren i Sverige trots allt!

2011-06-16 @ 17:38:55
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0