Oroville

gaaah.
Jag är super trött..
I Fredags förmiddag åkte jag, Brandon och Louie upp till Lake Oroville, super fint ställe.
Drack alkohol, åt god mat, åkte båt, solade och badade. Super varmt och fint väder!
Men jag är dödstrött, fick inte många timmars sömn och har gått upp vid 5 eller 6 de senaste veckorna. phuuu.
Jag körde hem själv ifrån Oroville, en resa som tar runt 1hr45min tog mig 1hr25min.. Snabbt som tusan gick det.
Brandon och Louie stannar kvar en natt till, jag flyger ju till Texas imorgon så behövde lite tid till att packa innan dess :)
Nu är det nästan klart och jag är redo att gå och lägga mig...
Jag kollade förresten vädret i Texas, runt 30 grader varmt och åska. Suck, hoppas att det är uppehåll under dagarna, för hur kul kommer det bli att vara själv med barnen och det ska vara bajs väder? Inge kul alls..
Så håll tummarna, please!
Hoppas att jag kommer kunna ha internet under veckan för då bjuder jag på massor med bilder. :)
puss o hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej o hå vad du har o stå i... men jag hoppas verkligen att Texas visar sej från en bättre sida en åskoväder för de e ju inget vidare! Ha de toppen hur det än blir med vädret :)

2011-06-19 @ 09:55:38
Postat av: Anna

Lycka till, bon voyage! Skulle ni flytta till Texas?

2011-06-19 @ 16:01:40
URL: http://anlikablogg.blogg.se/
Postat av: Mikki

Hej hej!

Hittade hit när jag sökte runt lite på google efter folk som flyttat till Texas.

Jag har funderat länge nu på att flytta till TExas, helst då Longview...

Nån chans att man kan få ställa lite frågor och få höra hur det är?

/Mikki

2011-07-22 @ 16:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0