Väder

What the fuck... Det är allt jag kan säga!!!
Tydligen säger väder proffsen att anledningen till varför Kalifornien har haft så dåligt väder är för att det kom så mycket snö i bergen här i vintras att när den smälte så ändrades vindarna från  the jet stream så det dåliga vädret från Washington, Oregon o.s.v kom ner hit. Det var fint i ett par dagar men nu så har det blåsigt hit regnigt väder ifrån Alaska. haha! Jag blir tokig. Men som ni ser kommer ÄNTLIGEN det fina vädret i början på nästa vecka.
Folket på Facebook går bananas över att det inte är hett här än.
Mitt första år i Cali låg vi ute och solade i Mars. Nu är det Juni och det REGNAR.... Så lite sjukt är det allt. lol.
Även om det är runt 20 grader varje dag så är det tråkigt när det regnar..

Kommentarer
Postat av: mamma

Tja vet inte om jag ska tycka synd om dej nu eller :D -skojar bara hihi klart det är konstigt att ni inte har typ hundra grader varmt så där som det ska va..

2011-06-04 @ 22:03:18
Postat av: Sofia

Jag var i San Francisco i Maj och höll på att frysa ihjäl, vilket jag var förvånad över. Kom tillbaka till England och tyckte det var varmt och skönt. Men sen är väl San Francisco en väldigt kall stad också har jag lärt mig!

2011-06-15 @ 13:20:39
URL: http://withsofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0