Sunny day

Gudars så hett det blev...
Fick lov att slå på ACn inomhus.
Men jag älskar värmen.
Jag väntar på att B ska komma hem från jobbet om ca 1 timme så ska vi åka till Galt..
Och sedan köpa målarfärg, tror jag. Har nog bestämt mig nu för att måla om stolarna vi har, ett kul projekt.
Och jag är ju ledig hela nästa vecka. Så why not?! :) :)
Skulle vilja lägga mig vid poolen.. Men det är så tråkigt själv. Så väntar till nästa vecka när Johanna är hemma från DC. Så får hon komma hit och umgås med mig :)
Visst kan jag berätta om hur vi träffades osv. Trodde jag redan gjort det, men kanske inte då! ;D
Kommer upp ett inlägg inom en snar framtid.
Ha en bra dag/natt.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linnea i Alabama

Det ser vi fram emot!!



Tipsar om en tävling jag har för utlandssvenskar;



http://linneaiusa.com/2011/03/31/utlandssvenskar/

2011-04-01 @ 03:41:08
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: mamma

Nä men fyy va avundsjuk jag blir !! Ligga vid poolen va? o ac inne nä vet du vad -snö o blask de e vad man får ta den här tiden.... Och jag skulle gärna hjälpa dej med stolarna fast du får väl göra det själv hihi

2011-04-01 @ 14:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0