Sushi and Shopping

Tack för alla grattis. Och visst är det kul att vara busy om dagarna :)
Idag åkte jag hem till Johanna och åkte som vanligt till Blue Nami och åt sushi. Super gott!
Sedan åkte vi hem till henne igen och satte oss i solen och jisses vad varmt, blev till och med röd på armar och bröst. :)
Jag åkte sedan vidare till Roseville gallerian för shopping!!!
Behövde uppdatera min tros-låda så det blev en hel del shopping på Victorias Secret.. :)
Och lite grejer ifrån Urban Outfitters och H&M.
En bild till dig mamma så du får se vad jag handlat:
Självklart ska en kissemisse vara med i allt.
Nu håller jag på med some serious multi tasking.. Jag tvättar, städar och bloggar samtidigt!
Det går prima.
Nu ska jag baka banana bread för vi har några riktigt övermogna bananer!!
Puss o hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad kul med shopping! Nu kan du börja unna dig det lite mer ;D

2011-03-18 @ 11:29:03
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

GÅR INTE att kommentera:(

2011-03-18 @ 13:31:22
Postat av: mamma

Får se om det går bättre att kommentera nu? Lite shopping var du värd tycker jag ser fint ut allt du shoppat :D Blir absolut inte avundsjuk på sol o värme vi har haft snö HELA dagen över en dm nysnö- det du haha.....

2011-03-18 @ 21:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0