This is what we did Friday

Igår hade vi min svärmors födelsedags kalas.
Vad lyckat det blev. Hon älskade tårtan så mycket att hon fällde några tårar :)
Visst är det kul att överraska någon?
Våran vän Lindsay jobbar på ett bageri i Galt där hon gör helt galna tårtor.
Brandons mamma älskar trädgårds tomtar så vi tog hjälp av Lindsay och bad henne göra en tårta i ett trädgårds tema, med vattenfall.
Allting på tårtan var ätbart (förutom trädgårds tomtarna) och den smakade gudomligt!!
Och så här ballt blev det:
Lindsay bakar
Vattenfall
Jag 'målar' blommor
Nästan färdig
baksidan
Färdig.
Vad tycker ni?
Lite häftigt va..
Gud vad jag önskar att jag var så duktig, då skulle jag jobba på ett bageri i hela mitt liv och leva lyckliga dagar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Neej va lackert!! :D Skulle verkligen inte ha nat emot av att halla pa med sant... ser sa roligt ut, men ar radd att jag inte skulle klara av att gora saaa fina tartor..lol Alskar att baka dock..:)



Kan tanka mig att hon blev overlycklig!! :)

2011-03-08 @ 02:58:21
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad kul det ser ut! Jag är rätt impad av amerikaner och deras tårtor, de har verkligen fantasi! Och inte sparar de på färgerna heller! Du får ta med födelsedagsbarnet på filmen om Nomes, har glömt vad den heter.. kram

2011-03-08 @ 04:53:03
URL: http://marielsworld.blogg.se/
Postat av: Jelly

wow vilken cool tårta! Sånt som man ser på TV ju :)

2011-03-08 @ 05:26:46
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: mamma

Åhh va fin,va kul förstår att hon blev rörd... man blir sugen att göra nåt sånt själv hehe :)

2011-03-08 @ 08:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0