Måndag

Min mamma är så himla rolig. Hon kunde inte bestämma sig för vilket kort hon skulle ge mig, så hon köpte 5st och skickade med i paketet. Så just nu har jag en Falukorv hängandes på kylskåpet!
Livet rullar på ganska bra här borta..
En vän hemma i Sverige har fått jobb erbjudande i Florida över sommarn så nu väntar jag med spänning på att få höra ifall hon ska dit.
Det vore super kul, för i så fall kommer hon hit och hälsa på! :)
Och jag väntar fortfarande på det där svaret som jag vill ha. Jag sitter lite som på nålar och kan inte vääänta.
Visst är sånt jobbigt?
Annars har jag haft tre dagar ledigt så jag har hunnit med att städa, tvätta, handla mat, köpt blommor och sått i frina krukor och bakat banan kaka!
Brandons favvis, så det råkar alltid bli 3 bananer till övers som 'ruttnar'. oj då!

Kommentarer
Postat av: Boel

Haha gillar falukorvkortet! ;)

2011-05-24 @ 07:52:51
URL: http://mittlivioz.blogg.se/
Postat av: mamma

Skönt att va "ledig" så man får nåt gjort hihi..spännande o se o hon kommer till dej o hälsar på i sommar !

2011-05-24 @ 09:14:09
Postat av: Nadja

Men gud vad nyfiken jag blir, förstår att du inte vill Jinxa det dock.. Hmm, vad kan det vara.. Erbjuden jobb på Hawaii och ni ska kanske flytta hit? Japp, världen kretsar kring mig.. lol

2011-05-24 @ 23:05:44
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0