Mat mat mat

Man skulle ju kunna tro att detta är någon slags B - matblogg. Men faktum är att jag hittat något som jag tycker är riktigt kul och det tar ju upp ganska stor del av dagen ibland så då blir det att jag bloggar om det ;D

Så till middag provade jag ett enchilada soppa recept.. Lite för kryddstarkt (hett) för min smak, men det gick ner och var gott! Smarrigt att doppa tortilla I det också (tog bort det heta) Det blev en hel del leftovers så jag skickar med stora matlådor till min man och plast pappa in law.

Och de har även börjat sälja cuties I butiken nu. Mums! Och julmust på world market :) Let's bojkotta ikea lite va?!


Kommentarer
Postat av: mamma

Mums va soppan såg god ut, o himlars va bra att det finns julmust för vad är väl en december utan julmust hahaha! Skullle bra gärna vilja smaka dina cuties oxå.

2011-11-17 @ 09:40:28
Postat av: Linda

Åh har de julmust på World market, tack för tipset!

2011-11-17 @ 19:11:25
URL: http://res.se/blogg/losangelesimyours/
Postat av: Anna

Vad gott med julmust. Lustigt att det kallas så även i USA. Är julmusten importerad eller vet amerikanarna vad det är, vad kallas det för dom i så fall? Gottigott

2011-11-18 @ 15:22:39
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0