Assessment

Gulp.
Imorgon ska jag till skolan för att göra assessment test.
Matte och Engelska hör och läs..
Gick in på skolans hemsida för att göra en provgång i matte. Det gick ju rakt åt helvete. (Gjorde testet som om man fortfarande gick på high school) Fast på de flesta så missförstod jag bara hur man skulle göra för att lösa ekvationen eller vad det var. Så blir det matte för nybörjare så grinar jag inte illa för det. Bättre att göra det rätt från början. Sjuuukt krångligt hur de skriver problemen här har jag kommit fram till. he he.
Nåja, allt visar sig imorgon :)
Lite nervös för hur jag ska hitta parkering och fram till byggnaden jag ska göra testet i.. iiih! Men såååå spänd på att snart få börja college :) Jag vill göra någon nytta med mitt lilla liv...

Kommentarer
Postat av: Linnea i Colorado

woohoo!! vad duktig du är

2011-09-13 @ 06:52:31
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: mamma

Lycka Till !!

2011-09-13 @ 09:51:30
Postat av: Johanna

Lycka till pa provet! Hoppas det gar bra!! Minns sjalv nar jag skulle gora det... haha, det gick ju som det gick. Fick nastan borja fran skratch.. menmen, bra det iallefall for da ar det lattare att hanga med sen nar det blir svarare. Jag trodde jag skulle jag kora totalt eftersom jag bara laste matte A i gymnasiet och sista gangen jag hade matte var i 2:an pa gymnasiet innan och nar jag borjade pa college var jag 23... Jag och matte ar ingen bra kombination...:P Men lycka till nu!

2011-09-13 @ 20:30:56
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Swedish Army Wife

Lycka till, det kommer gå bra! :)

2011-09-13 @ 23:58:08
URL: http://swedisharmywife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0