En liten utflykt..

Igår tog jag mig i kragen och åkte till IKEA.
Har hört rykten om att det skulle finnas kaviar kvar fortfarande och jag behövde drottningssylt.
Köpte lite smått och gott och fyndade en EKTORP fotpall. Jag blev så glad för jag har velat haft en så länge.
Nu saknas bara soffan och fotöljen. :) he he he
De hade även hunnit med att ta fram julen på IKEA. Lite tidigt kanske, men sååå mysigt! Förra året tyckte jag inte att dom hade så mycket fint, men i år verkar det vara massor som är fint. Men vi får se när allt är framme :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Men nu blev jag avis-måste oxå åka dit! Älskar när de plockar fram julen-kan det nånsin va för tidigt??? Hahaha.. Snygg är den ju -fotpallen :)

2011-09-23 @ 09:43:01
Postat av: Emma

Ja den där pallen är jätte fin, eller ja hela ektops serien i vit är fin :D

2011-09-23 @ 13:35:57
Postat av: Swedish Army Wife

Åh vilken tur att jag blev påmind, jag måste köra till IKEA och köpa kaviar innan det tar slut (om det inte redan gjort det)..gah! Så himla dåligt av IKEA att bara sälja sitt egna märke hädanefter, pfftt...

2011-09-23 @ 16:22:07
URL: http://swedisharmywife.blogspot.com
Postat av: Boel i Sydney

Harligt med Ikea, det var langesen jag var dar. borde aka dit och kopa lingonsylt, dillchips och och andra godsaker.

2011-09-27 @ 06:27:24
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0