Garage sale

Tidigare i dag så gick jag in med höft benet STEN hårt i köksbänken.. Det gjorde såå jävla ont att jag trodde jag bröt det. Helt sjukt! Och jag måste ha vridit till mig på något vis för nu gör ryggen pitt ont.
Inte min dag i dag, eeeerrr!!
Men nu drar jag och herrn i huset hem till hans mor för att rensa ur bland gammal skit!
Det är kul, rensa.. Not! Men imorgon är det garage sale som gäller. DET ska bli kul för det har jag aldrig haft nån..
Så håll tummarna att det kommer folk och vill köpa våran gamla skit.

Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

INTE kul att gora illa sig. Nar jag och Jason var pavag till Insurance kontoret igar sa stukade jag nastan foten. Haha behover Insurande direeeeekt..



Och kul med garage sale, beratta hur det gar. Jag ska forsoka ha en garage sale med Jason's foraldrar. Dom har saaa mycket grejer som dom vill bli av med.

2011-09-10 @ 02:58:09
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Eleonor i Nashville

Glomde svara pa din kommentar. Jag vill helst jobba som Nanny eller kanske pa dagis. Men det far man kanske inte sa bra betalt for. Men jag kommer ta forsta basta som jag kan fa.

2011-09-10 @ 03:19:50
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: mamma

Men Anna -vilket språk ;) så DU haha!! Inte roligt att göra illa sej men det är nog bra när du vaknar idag ska du se!!

2011-09-10 @ 14:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0