Hope

Ibland blir jag lite fundersam.
Ibland går saker åt helvete och då går allt åt helvete.
Ibland får man ett erbjudande och då ploppar det upp nya erbjudanden lite här och där.
Det är ju lite kul.. Eller tokigt!
Tidigare idag ringde i alla fall en kvinna och berättade att de köpt huset som S och E och pojkarna flyttade ifrån tidigare i sommras. Kul för dom! Så nu vill dom ha tillbaka nyckeln som jag har. De undrade också om jag kunde tänka mig att sitta barnvakt lite då och då åt deras 2 söner. Absolut!
Så vi ska mötas och se vad som kanske kan hända i fall jag börjar jobba för de eller inte och i fall de behöver mig nu eller om ett par månader.. Ja, ni hajar.
Sedan smsade en annan kvinna mig som jag i våras satt barnvakt åt deras dotter lite random dagar och undrade i fall jag kunde sitta barnvakt en dag i September för de ska på bröllop. Man tackar!
Man ska minnsan aldrig ge upp hoppet hörrni. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea i usa

bra attityd! Du verkar vara en positiv jäkel för jämnan :)

2011-09-01 @ 03:57:05
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: mamma

Ja där ser man :)

2011-09-01 @ 08:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0