I want it to be fall...

Vill blogga massor men har fan ingen ork.
Är trött och seg.. Så drygt!
Nyss ätit en Magnum glass istället för att gå till gymmet. Det känns ju så där.. Men man måste kunna ge sig dagar då man unnar sig i bland. Vilket i mitt fall händer ganska ofta, för hur kan man inte äta godis? he he he...
Och denna veckan börjar massa bra på TVn, det bästa med hösten! ;D
Jag fick en fråga från en människa som kallade sig för ml, denna person undrade var Five guys finns..
Vem är du ml? Bor du i närheten?
Five guys ligger i Elk Grove. Strax utanför Sac..
Annars kan du googla och kanske hitta en hemsida, det finns kanske på fler ställen i Norra Cali :)
I övrigt så har vi fortfarande högsommar, det kom in en liten kallfront då det gick ner till 29 grader i Torsdags..
Mycket skönt tyckte jag och stängde av takfläkten och ACn på kvällen. Men upptäckte då att takfläkten behöver en rejäl dammning, jisses vad dammigt. Den har stått på i flera månader så har inte riktigt uppfattat att de kan bli dammiga också!
Anyway, vi har runt 36 grader och stekande sol. Jag längtar tills jag kan dra på mig jeans och en varm kofta och tända brasan och ljus på kvällen..
Kan tipsa om dessa ljus som kommer lukta himmelskt i höst.
Spiced cider och Cinnamon sugared donut.
Dessa finns att köpa på Bath & Body works.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo då hösten KAN va mysig.Men sommaren är bättre:)Hoppas du får tillbaka orken så att det inte blir nån dryg förkylning?!Avundsjuk på att du får se Grey´s iveckan -jag vill oxå:D

2011-09-21 @ 09:15:12
Postat av: Eleonor i Nashville

ALSKAR bath and bodyworks. Jag koper alltid ljus och sana dar oljegrejer som man satter i eluttagen =) Luktar fin fint!

2011-09-21 @ 17:19:35
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: ml

Hej,



Jag har nyligen flyttat fran Wash, DC till Moss Beach, CA. Min son (25 ar) bor med sin flickvan i Sac och han gick ofta pa Five Guys nar han kom hem. Vill du traffa en jattetrevlig halvsvensk kille+amerikansk sambo sa skicka mig mail sa far du hans adress.



Halsn Maj-Lis

2011-09-21 @ 17:49:31
Postat av: Linda Hollems

Jag känner EXAKT likadant. Måsta vara the Swedish in us... Längtar ihjäl mig efter höst. Har redan varit på Starbucks för den obligatoriska Pumpkin Spice Latten...

2011-09-22 @ 03:46:15
URL: http://lindahollems.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0