Sverige besök

(Miles var livrädd för Coffan i början men efter ett tag så blev han sjukt bekväm, som vanligt)
Vilken underbar helg jag har haft... Den bästa på länge :)
Lovisa och Coffan har varit och rest jorden runt i 5 månader (sjukt avis och sjukt ballt av dom) och deras sista stopp på resan var Kalifornien..
De satte sig på en greyhound buss torsdag eftermiddag efter att ha landat i L.A och drog upp till Norra Kalifornien.
Ingen blev ju gladare än jag :)
Fredagen gick åt att luncha i ett extremt regnigt downtown (vinters första regn, bra timing) sedan drog vi vidare mot Roseville för shopping i gallerian.
Lovisa var extremt sugen på popcorn och vad hittar vi inte då om Popcornopolis, en hel butik med popcorn smaker utan dess like.... Lovisa vart nöjd. Efter sjukt mycket skratt (En stor tabbe inne på Macy's som involverar en rulltrappa, säger nog inte mer än så, hahahha.) så drog vi hemåt efter en HEL dag med shopping, väldigt trötta var vi. Men nöjda ;)
Åkte och köpte pizza och spenderade resten av kvällen tittandes på tv och pratandes..
De fick ligga på en luftmadrass och sova i 3 nätter. haha! Så går det när man bor i liten lägenhet.
JAJA, nästa gång ni kommer får ni sova på en tempurpedic ;)
Dagarna gick åt till att shoppa och äta och bara umgås.
Jag tror dom var ganska nöjda, Sacramento är ju tyvärr inte världens roligaste ställe på vintern...
Söndag kväll innebar riktig USA anda, ribs till middag och American Football på tvn.
San Francisco förlorade, men vad gör väl det om hundra år.
Måndag innebar sista dagen tillsammans och den spenderade vi i San Francisco. Åt god mat och strosade runt. :)
Jag hade vääärldens bästa helg och sov i två dagar efteråt, helt slut! haha!
Vänner är det bästa som finns, jag och Lovisa har känt varandra i 17 år och jag och Coffan har känt varandra i ca 4 år?! Det är så fint att prata minnen med Lovisa, även om hon minns allt och jag sitter och säger jaaa, ja men ja just det hahahaha. (minne som en guldfisk har jag och lovisa minns ALLT) Så är det så fint! Vi har gått igenom ALLT tillsammans tror jag, haha! Men gammal vänskap rostar aldrig :)
Nu är dom nog påväg ner mot Santa Barbara och sedan på G till Sverige.
Jag längtar tills vi ses vid jul igen :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gud vad mysigt! Jag vill också ha besök :)

2012-01-27 @ 05:11:59
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: mamma

Mysigt,mysigt!! Blir avundsjuk på dom som fått träffa dej !!! Men snart så blir det väl min tur äntligen :D

2012-01-27 @ 09:37:13
Postat av: SisEmma

Åh vad mysigt det låter som ni haft :)Och det där med minnet måste vara en Edbäcksgrej?! Haha jag kommer ju heller inte ihåg nåt, sjukt tråkigt!

2012-01-27 @ 11:44:21
Postat av: Jenny - gravid i New York

Vad härligt att ha fina vänner på besök! Låter som ni haft det toppen! :)

2012-01-27 @ 15:07:03
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: GlamPuss

Ahh vad kul! Mysigt med Sverige besok!

2012-01-28 @ 21:13:47
URL: http://www.mondoblog.se/glampuss
Postat av: Mikaela i San Francisco

Grattis till bebis i magen!!! (jag kommenterar här för det gick inte att kommentera på ovanstående inlägg). Lycka till och grattis igen!

2012-02-01 @ 00:47:10
URL: http://www.songah.se
Postat av: Sofia

Haha jag har inte heller nåt minne, MÅSTE vara en Edbäcksgrej!!

2012-02-03 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0