Tuesday

Blogg.se You did it again.
Det gick ju inte alls att kommentera inlägget nedan, suck o stön! Fil är gott i alla fall.
Idag hade jag min första lektion på College. Jag var så trött för lektionen började 7.30, snark snark.
Jag läser bara College Success och en Horticulture class denna terminen. Så jag kommer inte spendera alls mycket tid på Campus, vilket känns skönt på sitt vis ;) MEn jag har mitt parking permit och skolböcker så jag känner mig lite som en studerande i alla fall!! hohohoho.
Vi hade förresten en grrryyym helg. Om jag tar mig tiden imorgon så ska jag slänga upp fina bilder. Tänker inte lova för mycket nu.. Brandon hade i alla fall ledigt i 4 dagar och det var myche mysigt..
Idag jobbade han sitt första mördarpass utav 14 st. Så vi åt en sen middag, jag lagade teriyaki chicken med ris och broccoli. Gött! Nu är vi båda trötta som möss och ska lägga oss och sova..
puss o hej

Kommentarer
Postat av: mamma

åh va bra med fil för utan den-ingen morron!!Tufft med tidig morron det förstår jag ;) Ser fram emot bilderna från helgen. Kram!

2012-01-18 @ 07:44:52
Postat av: Jenny - gravid i New York

Ja vad är det med dom!? haha. Krämig pasta som är så GOTT!! :)



Jag är också hemskt trött på blogg.se! Massa krångel bara..

2012-01-19 @ 02:49:03
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0