Tuesday

Idag har jag varit gravid i 39 veckor... Detta innebär 1 vecka kvar till due date och imorgon ska jag in för min week 39 check up. Ska bli kul att se om något mer har hänt, förra veckan var jag öppen 2cm och 70%. 
Jag sover ju urdåligt på nätterna och sover inget på dagarna = inte bra.. ALLA säger att jag borde vila mycket nu så jag ska orka med förlossningen och tiden efter, men det är lättare sagt än gjort. ;)
Vart jag än går nu får jag kommentarer om magen och undrar om jag inte är ready to pop any minute now.
Magen är stor nu och har sjunkit en hel del. Så håll tummarna att vår lilla tjej är redo att möta oss snart :)
 
 
 
Snart kommer Brandon hem med pizza, jag är sååå hungrig :)
 

Kommentarer
Postat av: SlemEmma

Wooow ja magen är bra stor nu hihi. Men du är så fin syster <3

2012-07-25 @ 11:04:23
Postat av: mamma

Åh du är såå gravid o fin nu Anna!Saknar dej enormt mycket o önskar att jag vore hos dej nu. Hoppas du iaf INTE behöver gå över tiden, för tycker det räcker nu va?? Längtar såå efter vårt nya barnbarn !

2012-07-25 @ 13:18:59
Postat av: Anna-Carin R

Hej Anna!
Jag har last din blogg nagra ganger. Jag hamnade har av en slump. :) Jag bor i Chicago med en amerikansk man och har tva sma tjejer. Jag hoppas att din forlossning gar bra och att din lilla tjej mar bra nar hon tittar ut. Lycka till!
Anna-Carin

2012-07-25 @ 17:42:54
Postat av: Anna-Carin R

Hej Anna!
Jag har last din blogg nagra ganger efter jag hamnade har av en slump. Jag bor i Chicago med Amerikansk man och tva sma tjejer. Jag hoppas att din forlossning gar bra och att din tjej mar bra nar hon tittar ut.
Lycka till!
Anna-Carin

Svar: Tack så mycket. :) Du har ingen blogg? Det är så kul att läsa om andra USA Svenskar.
Anna

2012-07-25 @ 17:46:05
Postat av: Johanna

Ahh, vad spannande!! Forstar att ni ar forvantansfulla nu...:) Har ni bestamt namn an?

Svar: Ja, namn är bestämt sen en lååång tid tillbaka, men håller det hemligt här på bloggen tills hon är född :)
Anna

2012-07-25 @ 20:07:46
URL: http://loppansworld.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken fin mage! Hoppas inte du slutar blogga. Har följt dig länge och tycker om att läsa om era äventyr i den delen av Amerika :)

2012-07-25 @ 21:56:44
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Anna

Flitig läsare - dålig kommenterare..
Läst din blogg sen långt tillbaka och blev så glad för eran skull när du blev gravid <3

Tycker inte dom där 22 extra kilona syns, förutom magen hehe ;)

Hoppas du inte tar bort bloggen, så kul att få en glimt i ett USA-liv :)

Svar: Tack för kommentar, det blir roligare att skriva när man vet mer vem som läser :)
Anna

2012-07-26 @ 11:16:17
URL: http://uffelina.wordpress.com
Postat av: Spanienfrugan

Underbar mage!
Snart är den här. Så härligt!

Svar: Ja, såå snart! Vi längtar ihjäl oss :)
Anna

2012-07-26 @ 14:40:00
URL: http://spanienfrugan.blogg.se
Postat av: Mikaela

Du och bebis magen strålar! :) Hoppas allt går bra på din förlossning som kan bli närsomhelst!! :) Spännande!. Lycka till =)

Svar: Tack så hemskt mycket :)
Anna

2012-07-26 @ 15:43:44
Postat av: Nadja

Gud vad spennande, kenns som attd et gattt sa himla snabbt sen du forst berettade om det i bloggen.. Haller tummarna for att hon ska skynda sig lite :)

Svar: Tack.. :) Jag tycker själv också att tiden gått så himla snabbt! Men, desto segare nu ;)
Anna

2012-07-26 @ 23:19:26
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Anna-Carin R

Jag har en blogg men har i stort sett aldrig skrivit dar. Jag hinner aldrig. Om jag borjar sa lavar jag att beratta. Jag ar dock pa FB. :)

2012-07-31 @ 03:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0