Nu är det jul igen

Årets thanksgiving firande är över och vi hade en riktig feast med både skinka och kalkon och massa annat gott tillbehör. Elena var såklart glad och nöjd med att glida runt från famn till famn. :)

Dagen efter thanksgiving har vår lilla familj gjort som tradition att hänga upp julbelysningen utomhus. Vad fint det blev! (visar I ett annat inlägg en bättre bild när jag tagit med bra kameran)
Igår åkte vi och köpte en julgran och pyntade resten av huset, nu är det mysfaktor på extremt hög nivå här hemma. ;)
Jag älskar julen och allt som hör till och Nu ser jag framemot 1a December och julparaden I downtown.

Nu är det måndag morgon och en glad bebis pratar om allt och inventing och jag njuter av en varm kopp te och bläddrar igenom jul-recept.
Bra start på denna veckan. :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Va mysigt,Anna :). VEM älskar inte julen ;)??? Det är ju bara mys nu en hel månad...

2012-11-27 @ 08:29:53
Postat av: Mikaela i San Francisco

Gud vad stor Elena har blivit sedan jag sist tittade in här!

Jag har förresten startat en USA-länksida där jag försöker samla skandinaviska bloggar i USA (http://scandinavians.wix.com/inusa). Ta en titt om du har lust och hör av dig om du vill vara med! :)

2012-11-28 @ 02:25:46
URL: http://www.songah.se
Postat av: jenny - mammaliv i nashville

Vad fina ni är! Måste läsa ikapp mig lite nu! :)

2012-12-02 @ 14:40:11
URL: http://jennybenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0