Monday

Elena har hunnit bli 9 veckor. Tiden går så fort och hon utvecklas så mycket. Jag älskar att vara mamma till denna sötnos. Hon pratar och skrattar/ler mest hela tiden och vi har skapat lite rutiner här hemma, hur länge de håller får vi se, men än så länge funkar det. :)

Nu ska jag ta tag I det där med bloggen. . Banne mig. Har jag ens några läsare kvar?? :)
vad vill ni att jag ska skriva om??
jag har varit lite MIA på Internet sedan Elena föddes, inte haft lust alls att surfa runt ;) men nu är det höst och mer inspiration Finns. Hehehe

I morgon ska vi till San Francisco, men mer om det imorgon. Krrrraaam


Kommentarer
Postat av: Linnéa i Colorado

jag vill läsa allt! hur går det? hur är det? hur var födseln? hur är din dotters personliget? kram!

2012-10-09 @ 05:38:35
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Nadja

Men lilla sötnosen <3 Hoppas ni får det härligt i SF!

2012-10-09 @ 06:40:26
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Liz

Hej, vad roligt med nytt inlagg. Jag kikar in flera ganger i veckan for att se om det eventuellt har kommit upp nagot nytt. Roligt att du vill blogga igen, vill ju lasa och se bilder pa lilla Elena, lasa om hur det gar med allt och bilder pa huset etc, som ni precis flyttade till. Hur gar det med pluggandet nu? Hoppas allt ar bra, kram!

Postat av: mamma

Åh men sååå söt !!! Hon är absolut den sötaste flickan i hela världen ;) hoppas resan till San Fran. går bra du ska se hon sover nog mest hihi.
Kramar till er alla, o jag blir så glad om du skriver här ibland :D

2012-10-09 @ 09:03:08
Postat av: Lovisa

Haha, här har du en trogen läsare. Tittar in en gång om dagen så nu blev jag glad! :) <3

2012-10-09 @ 13:03:31
Postat av: Nora

Vill också läsa om allt möjligt!
Kul att du börjar blogga ugen, har ickså kikat in med jämna mellanrum för att se om du skrivit något :)
Och hon är jättesöt din lilltjej!

2012-10-10 @ 20:42:54
Postat av: Anna

Klart vi är kvar! :)
Elena är så himla himla söt!

2012-10-14 @ 22:11:12
URL: http://uffelina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0