18 Augusti

Hello people.
Jag är nästan nyss hemkommen från en lunch med Svenska Josefin, det blev sushi på mamas teriyaki här i Galt och sedan åkte vi till Lindsays bageri för att snacke lite och köpte oss en varsin redvelvet cupcake. MUMS! :)
Kom hem och skulle tvätta lite handdukar och så ska jag stänga dörrarna till tvättmaskinen (skjut/vik dörrar typ) så ramlar skiten av och jag håller den i handen och andra änden står på golvet.. Jag började skratta och hämtade borrmaskinen och donade med att få fast den igen. Jag är så glad att jag faktiskt "vågar" mig på sådant.. För bra blev det när jag fick på den igen! ;D


Tekopparna :)


Ljuslyktorna :)


Söt katt kröp in i lakanet medans jag duschade :)

Inte de bästa bilderna men jag fick bråttom iväg för att luncha.
Nu ska jag strax ställa mig i köket och laga chicken teriyaki med ris!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mums va gott thé ni kommer dricka ur de megamuggarna. Och Miles är bara för söt!! Duktig hantverkare har du blivit också... ;)

2010-08-19 @ 12:59:31
Postat av: mamma

Åhh vafina muggar o ljuslyktor!! De e bäddat för MYS ju. Duktig flicka kan själv , med skruvandet menar jag hihi.Och stort GRATTIS till lägenheten!!

2010-08-19 @ 17:26:31
Postat av: Eleonor

Men det är ju trevligt! Såg att ni fått lägenhet..Grattis =)



Vi är inne på 5½ månaders väntan på mitt visum nu och det ska ta 5-8 månader. Så om 2½ månad ska jag ha mitt visum och när jag har mitt visum så ska vi fixa förlovningsfest i Sverige och sen åka hem till USA. Förhoppningsvis blir det i december.

Vad gör du på dagarna där borta i USA??

Mvh Eleonor

2010-08-20 @ 12:00:09
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Emma

Dags att skriva ett inlägg tycker jag nu ;)

2010-08-24 @ 11:03:15
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0