Helgen

Helgen som var var helt perfekt.
Fredag kvall tog vi ett varmt bad och somnade tidigt, som de pensionarer vi ar! :)
Lordag vaknade vi och gjorde frukost och akte sen och sag filmen The Social Network. Mycket bra fil tyckte jag och Brandon ocksa :) Kul att veta hur det gick till bakom det stora fenomenet! Efter det blev det pizza till lunch och sedan hem och gora oss iordning for kvallens festligheter.
Fodelsedags fest for Brandons kompis sa jag kopte med mig en flaska vin och var lagomt rund under fotterna nar vi akte hem! :) Mycket kul kvall!
Sondag bestamde vi oss alla for att aka ivag till Lake Hogan for att spela Frisbee Golf och saklart kom vi hem lagomt till Sunday night football! ;)
The view fran 17:de halet (korgen ar langst nere vid vattnet)
Just nu ar det sjukt torrt runt om i Kalifornien som ni kan se. Men anda ganska fint om man bortser fran det torra graset ;)
Jag och Kathryne

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad torrt !! Men annars jättevackert,och vilket skönt väder ni verkar ha-tycker jag som bara fryser nu!! Den 22 oktober kan vi se den filmen, vi är ju lite segare här hemma som bekant.

2010-10-13 @ 08:50:58
Postat av: Emma

Jätte fina bilder!!! Men som sagt vad torrt det ser ut.. Måste komma och hälsa på, längtar tills dess!!!!

2010-10-13 @ 09:17:21
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0