Psykbryt

Gardagen borjade riktigt bra men sen gick det bara utfor.. Avslutade kvallen med att grata en skvatt.
Just one of those days. Jag blev bara irriterad pa ingenting (aven kallat psykbryt pa Amerika och hur saker o ting funkar har borta) och senare pa kvallen langtade jag hem till byn och familjen.. Men min man ar bra och fick mig pa gott humor innan jag somnade. For ar det nagot jag hatar sa ar det att ga och lagga mig arg eller ledsen. Slutet gott allting gott!
Idag tog jag nya tag och ska nog stalla mig i varan walk-in-closet och organisera och lagga allt skit i andra garderoben istallet.. Alskar att ha det rent och organiserat runt omkring mig sa det far bli dagens att-gora.
Mitt kvallsmal igar. En kopp te och en agg macka med akta svensk kaviar pa.
Me love IKEA <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Stackare! Tur att fin man kunde pigga på dig! Söta strumpor på inlägget ovan!

2010-10-27 @ 03:26:17
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: mamma

tur du har Brandon o IKEA när hemlängtan blir stor:)

2010-10-27 @ 09:00:42
Postat av: Madeleine

Hejsan,

Hittade nyligen din blogg :)

Hur länge har du varit i USA?

2010-10-30 @ 21:24:13
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0