Vet fortfarande inte vad det ar for datum?

heeeej halla.
Valdans vad manga som fatt nys om min blogg pa senaste, jag blir ju alles nervos... Men det ska val ga anda =)
Imorse nar jag vaknade sa gick jag ut pa en promenad, kom ju saklart ut i rusningstid, alltsa nar alla barnen slappts av vid skolan..... Men vi bor vid ett valdigt fint och mysigt kvarter, me like alot! Sa detta ska jag val kunna gora till en tradition igen, jag alskar att ga ut pa promenader pa morgnarna nar solen liksom precis kommit upp!
Annars idag sa har jag tvattat, bakat och donat lite har hemma.. Jag har ocksa tankt att bli nyttig igen, det har med att vara housewife ar ju valdigt trakigt nar man inte har korkort eller vanner sa da tar jag till min vanner chips och chocklad! Men det ska jag sluta med nu, eller i alla fall bara mota mina vanner lite mer sallan.. ;P Och det ska jag nog klara av..
Jag vet att bloggen ar valdigt trakig, men det blir nog kanske lite roligare nar jag orkar ta till kameran och kanske senare om nagra manader nar jag kanske far ett liv med vanner och jobb.
Nu ska jag stalla mig och laga turkey burgers tills mannen kommer hem!
Hoppas ni sover gott hemma i Sverige. Saknar er

Kommentarer
Postat av: Tomas

Nej då, din blogg är inte tråkig. Vart förvånad att du skrev ett inlägg så snart ;). Fortsätt så. Du låter som en bra housewife förresten =)

2010-09-29 @ 10:13:29
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: mamma

Åh vad roligt med en kommentar o lite annorlunda utan "prickar" hihi men det går ju som sagt bra att förstå ändåOch apropå datum så är det den 29 september idag:)Det går att undvika kompisarna chips o choklad tro mej -jag vet!Lycka till med det .kramar mamman

2010-09-29 @ 16:19:56
Postat av: Eleonor

Ja nu går det så fort att man knappt hänger med =)

Hindersprövning är något man får ansöka om på skatteverket innan man gifter sig. På pappret ska det stå att man inte är släkt med personen man gifter sig med.. Men du har ju redan gift dig så du behöver inte oroa dig över dessa papper =)

2010-09-29 @ 22:13:19
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0