1 September

Tidigare idag så ringde jag till Sarah i Texas (Mamman till pojkarna jag tog hand om) och pratade in ett meddelande.
Detta meddelande spelade hon upp för pojkarna och de satt och sa play it again, play it again flera gånger..
Och sedan sa G: (5 år) Mom, don't ever delete that message..
ÅÅåååååh så jag saknar pojkarna.
Lilla M (3 år) Går nu på dagis och har två kompisar, Emma och Anna.
But it's not my Anna banana, säger han. Anna banana är alltså jag! ha ha.
Söööööötnos. åh!
Jag ska nog även åka och hälsa på dom i en vecka i Oktober. Can't wait!!
En annan trevlig sak är att idag så tog min systerson, Teodor, sina första vingliga steg.
Stolt moster. ;)

Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Barn ar for himla gulliga. Dom sager saker som far ens hjarta att smalta. Jag var barnflicka innan jag flyttade och det var sa svart att lamna dom barnen aven om dom var bortskamda sma skitungar ibland!

2011-09-02 @ 04:13:56
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: mamma

Men guuud vilka sötisar, jag skulle absolut ha saknat ihjäl mej om jag va du ;) Och ja visst är han duktig våran Teodor snart ETT år!!

2011-09-02 @ 09:04:33
Postat av: Emma

Vad roligt att hans nya kompisar heter Anna och Emma ;) Vi får prata snart igen på skype, love!

2011-09-20 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0