Saturday

Jag har försöka att blogga men sablans blogg appen har inte velat samarbeta...
Nu har vi I alla fall sovit I huset I två nätter... Städat ur lägenheten och köpt oss en tri-tip att grilla ikväll för att fira flytten och brandons nya jobb..
Detta har vart de mest stressfyllda dagar I mitt liv.. Men nu är det klart och det känns bra. Mer om allt en annan gång. På måndag kommer de och installerar Internet I huset så då kan jag visa lite bilder. (av någon anledning kan jag inte ladda upp bilder nu)


Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmm spänannde att få se bilder, o förstår att det vart stressfyllda dar.så hoppas ni hade ett mysigt firande igår,o inte somnade alltför tidigt ;)

2012-04-01 @ 08:53:12
Postat av: Nadja

Oh vad spännande och kul att Brandon har fått nytt jobb :)

2012-04-01 @ 22:41:21
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Jenny - mammaliv i New York

Härligt att höra att allt gått bra! :) Nyfiken på bilder är jag!

2012-04-02 @ 22:27:34
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0