Still no internet

Heeej.
I måndags skulle vi ju få Internet installerat här hemma och jag väntade och väntade... När vi ringde sa Dom att vi inte hade nån tid. Say what? Snubben vi pratade med gav oss både date and time. Jag var så arg! Haha. Så nu kommer de först på lördag, men jag ska ringa idag och försöka få hit dom tidigare :)

Anyyyway.... Om 2 timmar åker jag mot San fransisco för att hämta upp familjen!!!! Jag kan inte fatta det :) så roligt ska det bli.. :)
Hoppas ni alla mår bra. Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Synd med Internet, saknar verkligen att prata och se dig nu! Men nu blir det väl flitig kontakt med en del andra i familjen om vad ni pysslar med, kanske nån bild också hoppas jag :) Kör försiktigt och ha det så kul och glädjefyllt på flygplatsen när de alla dyker upp :) <3 puss o kram sis

2012-04-04 @ 18:10:30
Postat av: Jenny - mammaliv i New York

Vad roligt! Ha det alldeles underbart med din familj! :)

2012-04-05 @ 01:22:29
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Sofia

Synd med Internet, saknar verkligen att prata och se dig nu! Men nu blir det väl flitig kontakt med en del andra i familjen om vad ni pysslar med, kanske nån bild också hoppas jag :) Kör försiktigt och ha det så kul och glädjefyllt på flygplatsen när de alla dyker upp :) <3 puss o kram sis

2012-04-05 @ 19:03:14
Postat av: Sofia

Synd med Internet, saknar verkligen att prata och se dig nu! Men nu blir det väl flitig kontakt med en del andra i familjen om vad ni pysslar med, kanske nån bild också hoppas jag :) Kör försiktigt och ha det så kul och glädjefyllt på flygplatsen när de alla dyker upp :) <3 puss o kram sis

2012-04-05 @ 19:04:33
Postat av: Anna

Mys!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0