I'm back.....

Dags att blogga kanske?
Mycket har hänt med mig, bebisen och huset.
Men först och främst; Familjen har varit här i 2 veckor. De vå veckorna gick ju i racer fart som alltid, jag saknar dom redan så mycket! Det har varit så mysigt att ha dom här, kramas, high fivea, skratta ihop, sitta tyst ihop, prata och ha roligt tillsammans!
Vi hann med lite allt möjligt, som att fira Morfars 75års dag med brakmiddag på Ruths Chris steakhouse och tårta till efterrätt, fira påsk på Amerikanskt vis, shopping, promenader, hagel och åska, sommarvärme med strålande sol och roadtrip till San Francisco och Santa Cruz. Körde highway 1 besökte Muir Woods och annat kul :)
Vi hann med en sväng till Sacramento Raceway till 'Grabbarnas' förtjusning och dagen till ära bjöds det på dragracing. Vi har ätit massor med god mat, hela tin så man står ut åt alla hörn :) Vi tog även en dag i Old Town Sacramento och downtown, så fint nu när allt är så grönt!
Brandon har lärt Morfar, Pappa och lillebror att dricka tequila..
Lite suddig bild, men här är vi alla med på en bild från Morfars födelsedags middag. :)
Har ni ett Ruths Chris i närheten där ni bor tycker jag absolut att ni ska gå dit, super mumsig mat.
Lindsay tårta som alla gillade och i väntan på hisset på hotellet dom bodde på.
Sådan Mor sådan Dotter.
Påskmiddag slog vi på stort och drog hit Brandons sida av Familjen + min såklart. Fullt hus och jätte god mat :)
Vi var och åt lunch på the cheesecake factory och dom alla ÄLSKADE deras cheesecake. ;)
Pappa myser med Charlie och Patrik spelar Xbox..
Mobilnördar.
Brandon och Patrik spelar Xbox
Jag, som ju såklart var nykter, spillde ut lillebrors öl. Brandon skulle torka upp det och det var ju jätte kul när det var öl överallt?! haha. jaja, dagen efter stank mattan äcklig öl.. yuuuck!
Dessa bilder får duga för nu, Detta var ett urplock av alla de 700 bilder som togs, haha!!
Imorgon lägger jag upp bilder från vår roadtrip :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhhh, saknar dej o allt hos dej redan!! Kan nog inte riktigt fatta att jag är hemma , vaknade inatt o var helt säker på att jag låg o sov i Cali. hihi tog ett tag innan jag fattade att jag ju var hemma i min säng ;) Super duper tack för 2 fantastiska veckor :D. I´ll be back....

2012-04-19 @ 08:51:05
Postat av: Spanienfrugan

Så härligt att ni haft besök av familjen i 2 veckor. Man får sån energi av sånt! Fast sen blir man lite ledsen när de åker....=(

2012-04-19 @ 12:04:56
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh va häligt det måste ha varit när familjen varit över! Du börjar ju få en ordentlig bebismage nu :) Kul! Hoppas allt för övrigt är bra med dig!

2012-04-19 @ 18:24:08
Postat av: Anna

oh vad mysigt! ja vad kul med roadtrip foton! fin mage :)

2012-04-19 @ 21:03:38
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Nadja

Guuud vad mysigt med familjebesök, kan man få se en magbild nu efter allt ätande? Bebisen måste ju ha växt massor, tihi..

2012-04-19 @ 23:24:40
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0