San Francisco

Utsikten från 22a våningen på hotellet vi bodde på i San Francisco.
Första kvällen hittade vi ett litet Grekiskt hak. SJUKT gott!
Mamma är en glad turist trotts det gråa vädret. ;)
Vi började dagen med att åka cable cars gata upp och gata ner ända till Fishermans wharf. Väldigt mysigt måste jag säga..
Lillebror och jag
sealions och golden gate bron långt där borta i dimman.
Om ni undrar vart pappa är så gick han på toa när vi tog alla bilder. ;)
Det blev massa shopping och äta gott i SF under dagen, på kvällen åt vi på ett super gott hamburgerställe och sedan tillbaka till hotellrummet. Trötta turister..
Dagen efter bjöd San Francisco på strålande sol, här på bilden ser ni Alcatraz.
Utsikten från Lombard Street.
Efter att vi kört ner för Lombard St, åkte vi mot Muir Woods över Golden Gate bron.
Golden Gate
Mamma, Pappa och Jag.
Mamma, Pappa, Lillebror och Mormor.
Liten Mamma vid stort träd
Tagna på bar gärning? haha
Söt liten Pappa i ett träd.
Liten Lillebror i trädet.
Morfar :)
Det var San Francisco, laddar upp ett inlägg med resten av bilderna en annan gång, det tar ju en halv evighet att ladda upp bilder på blogg.se

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ah, SF ligger högt på min lista över städer jag vill besöka! Ser härligt ut!

2012-04-21 @ 08:33:08
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: mamma

Åhh jag bara längtar tillbaka när jag ser allt det här hihi, + att det är en snörik dag här hemma som gör att man bara vill tillbaka ;)

2012-04-21 @ 09:51:41
Postat av: SlemEmma

Jätte härliga kort! Ni ser ut att ha haft det toppen :D Snart kommer jag också hoppas jag hihi

2012-04-21 @ 15:32:06
Postat av: Anna

Oh jag känner igen mig! Är det alltid molnigt i SF? Vi hade kallt och molnigt när vi var där mitt i sommaren :) Härliga foton! Tittar du på serien Alcatraz?

2012-04-22 @ 09:30:09
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Vilka härliga bilder! :)

2012-04-23 @ 15:20:11
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Jenni

vad roligt att se bilder från SF :) Var dit för en månad sen. Stannade 3 veckor i LA och konstaterade att SF är för kallt för mig, haha! Kom tillbaka till Finland i början på juni och flyttar till Kalifornien (Camarillo, ca en timme från LA) för att studera :) Känner du någon där i trakterna, Camarillo, LA etc.. som har blogg? :P

2012-06-28 @ 07:52:31
URL: http://jennimaatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0