boy or a girl?

Som ni vet finns det mycket skrock som säger sig kunna berätta vad det är för kön på liten i magen..
Jag hittade en liten lista som jag nu fyllt i vad som stämmer in på mig och min graviditet :)


Tjej
(x) Känner sug efter sötsaker (surt godis, mums)
( ) Hög mage
(x) Bred mage
(x) Mindre skönhet
( ) Mycket Illamående
( ) Urinvägsinfektioner
( ) Ingen halsbränna
( ) Blödande tandkött
( ) Håret på benen växer långsammare
Pojke
(x) Känner sug efter surt/salt
(x) Låg mage
( ) Toppig mage
( ) Mer skönhet
(x) Lite/inget illamående
( ) Halsbränna
(x) Inga urinvägsinfektioner
(x) Inte blödande tandkött
(x) Håren på benen växer normalt eller snabbare

Ganska soklart tycker jag vad det är som gömmer sig där inne.
Vi får helt enkelt vänta och förhoppningsvis se på nästa ultraljud som ska beställas imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha men gud vad roligt, och vad spännande att ni snart får veta vad du har i magen!

2012-02-21 @ 08:12:01
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: mamma

Åhh spännande som bara den Anna, vad det än blir kommer jag att bli superstoltaste mormorn,jag lovar!

2012-02-21 @ 17:52:45
Postat av: Jenny - gravid i New York

Åh så roligt! Ska ni ta reda på kön? :)

2012-02-21 @ 18:03:00
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Blir spännande att se om testet har rätt eller inte =)

2012-02-22 @ 16:00:19
Postat av: Philabound

Först gången jag såg din mage så tänkte jag direkt att ligger en liten pojke där så jag tror det stämmer :) När jag var höggravid så fick jag alltid frågan om jag väntade en pojke, och det gjorde jag ju. Du kanske inte märkt det än men amerikaner frågar miljoner frågor och ska ge tips hela tiden när man är gravid. Sjukt jobbigt när man inte ens frågat om det :)

2012-02-25 @ 09:49:13
URL: http://philabound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0