Baby book

Tänkte att jag kanske skulle kunna svänga in här och säga hej.. Ingen bebis ännu för Dom som undrat.. ;) Jag har bara haft noll inspiration och lust till att blogga och funderar ofta på att antingen låsa den eller ta bort den. Vi får se hur jag gör... 10 dagar kvar till BF och det är så spännande nu, när Tänker du titta ut? Vi längtar så mycket efter dig! <3 Jag och svärmor var och köpte en bebis bok där jag kan skriva I allt möjligt kul som händer I hennes liv till och med hon är 5år :) jätte fin är den!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin bok! Tänkte säga att det är tråkigt om du tar bort bloggen, har följt dig så länge nu :) Men såklart gör du det som känns rätt.

2012-07-22 @ 17:27:40
Postat av: Linnea

Åh nej inte ta bort, de är ju enda sättet att få höra lite om hur ni har de å hur de är med er.. Hoppas allt är bra å va kul med den lilla! :) kram!

2012-07-22 @ 22:19:08
Postat av: Linnea

Tycker inte om iden att sluta blogga, är ju enda sättet att få en snabb uppdatering om hur du/ni har det! :) hoppas allt är bra å grattis igen till den lilla tjejen! Så kul!:) kram

2012-07-22 @ 22:23:10
Postat av: Nadja

Tråkigt om du lägger ner bloggen men har du inte inspiration så har du inte.. Jättefin bebisbok!

2012-07-23 @ 07:20:46
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: mamma

Jätte fin o söt bok. Och det är så kul att ha den sen när hon blir större åsså ;) Trist om du slutar blogga men förstår om du gör det! Många kramisar mamma/mormor :D

2012-07-23 @ 14:12:57
Postat av: sofia

Så fiiin bok! Undrar varför jag inte sett detta inlägg tidigare?! Har kollat varje dag. Könstigt! Blotta bara om du känner för det!Puss o kram sis

2012-07-23 @ 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0