Längtar..

Till vagn valde vi ut Bugaboo Cameleon - All black edition.
Lilla söta fjärilen får hänga och sysselsätta vår tjej..
Baby gym = Galna färger, melodier och lampor. 
Snug-a-bunny swing. Denna ska få stå i köket/matsalen så jag kanske får laga mat. :) 
(Hett tips!! När jag jobbade som nanny använde jag denna och dom små sysselsätter sig själva läänge.) 
 
Bilstolen fick bli en Maxi-cosi, Mico i hot pink. :)
 
Jag tycker själv det är kul att läsa bloggar och se vad andra köpt till sina små för att få lite tips och så.
Det här är lite som vår tjej ska använda..
Lääängtar så till att gå ut på barnvagns promenader. :) 

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhh jag vill oxå gå promenader, det är ju det mysigaste som finns:) o vilken fin snug-a-bunny swing verkar ju hur smart som helst! O bilstolen e ju oxå jätte jätte fin ju en mer upphottad variant av den du hade som liten ;)

2012-07-27 @ 08:19:54
Postat av: Eleonor

Gud sa myyyyyyys!!! Du vad kostar en Bugaboo har i USA? Vi har pratat mycket om vagn och sa men tanker inte lagga ut en massa pengar som dom gor i Sverige. Vi har funderat pa en Eddie Bauer travel system.

Svar: Priser varierar beroende på om man köper paket med allt som ingår eller om man köper 'delarna' separat. Vi köpte hela paketet, det är ungefär samma precis i slutändan ändå tror jag. Då ingår ligg och sittdel, regnskydd och myggnät, suflett osv. Kolla online på typ buybuybaby.com babiesrus.com och om ni har några andra barnbutiker där ni bor. Vet inte om priserna varierar lite och så ska de komma ut med en ny bugaboo cameleon här i Aug/Sept så då kanske priset skiftar?! Jag går så mycket så jag vill ha en vagn med liggdel så jag kan ta med henne på promenader utan att hon behöver 'sitta' i en bilstol och så en rejäl vagn som kommer tåla långa och många promenader :) Eddie Bauer vagnar kollade vi aldrig på, ingår bilstol då? Nu måste jag googla hur de ser ut ;)
Anna

2012-07-27 @ 16:56:42
URL: http://nashvillemama.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh såndär babysitter/gunga hade jag önskat att vi tagit oss råd till när Milo var nyfödd och vägrade sova annat än vid mitt bröst haha
Supersnygg vagn! :)

Svar: Ja, den är så bra! Vi är mycket nöjda med vagnen det lilla vi provkört den här hemma ;)
Anna

2012-07-29 @ 11:58:06
URL: http://uffelina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0