5 veckor kvar.

Tack för alla kommentarer till förra inlägget. Skönt att vi tänker ganska lika. :)
Hittar jag en plutt kudde någonstans köper jag det annars väntar jag tills hon blir lite större :)
Och angående täcke så tänker jag absolut inte ha det den första tiden, här är det stekhett och vårat sovrum är ganska varmt, 72F. Jag klär på henne hel pyamas och så tänker jag använda mig av SwaddleMe och Swaddle lakan. Det bästa! :) 
 
Anyway, på Lördagen åkte vi till Babies 'r' Us och köpte det allra sista, det vi köpte var wipe warmer, blöj sophink, bröstpump och baby monitor och massa smått. Så nu är allt klart, vi köpte även lite inredning. Det jag skulle behöva nu är några förvarings korgar till skötbordet, fina fotoramar att hänga på väggen och en tvättkorg. 
Tänkte ta bilder i veckan och visa. Det är så fint där inne och jag stannar till och går in och klämmer och känner hela tiden på alla mjuka saker. :) Bara 5 veckor kvar till Due date!
Även Miles älskar det!! Idag lekte han även med den lilla skallran som ligger bredvid honom på bilden..
Han är så rolig min katt.. Kan tänka mig att det kommer bli svårt att hålla honom borta från allt som är vår lilla tjejs, han älskar ju nämligen att busa med mjukisdjur, stora som små!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh va fint det är, o va skönt att det mesta är klart. så slipper det bli stress ,OM hon skulle behaga komma tidigare hihi. O Miles är för söt ;)

2012-06-26 @ 08:59:13
Postat av: Liz

Nej men, jag skrev ett langt inlagg till dig igar kvall. Forsvann det?

Svar: Det måste det ha gjort :( blogg.se är lite knäppt these days!
Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0