Målar

Här har jag varit väldigt frånvarande, som vanligt! ;)

Idag har jag I alla fall varit gravid I hela 32 veckor, 8 veckor kvar till BF... Tiden går för snabbt! Men det är ju samtidigt väldigt bra för jag längtar så extremt mycket efter denna lilla tjej!!!


Idag målar jag för fullt, jag och Magen. Sammandragningar gör det lite svårt och jag får sätta mig ner och vila längre stunder mellan dragen.. Men det gör jag så gärna för att slippa kramper och värkar I natt. Man lär sig ju av sina misstag! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Magen e ju jättestor nu :D!! Men ta det lite lugnt,så hon får ligga därinne o växa på sej lite till ;)

2012-06-06 @ 08:46:05
Postat av: Linda Hollems

Hej Anna. Var bara tvungen att kommentera. Tror att jag har varit inne och checkat din blogg för bra länge sedan. Så kul att hitta tillbaks. Grattis så jättemycket till den lilla flickan som kommer :). Så jätteroligt verkligen. Min är nu 3 månader den 10:e juni. Det är jätteroligt!!! Du har mycket att se fram emot. Kramar

2012-06-06 @ 19:45:17
URL: http://lindahollems.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0