Vad hände?

Alltså.. 
Jag har försökt blogga via blogg.se appen men det har inte gått att logga in. Så gick jag in på min mail för att radera skräp posten, vad ser jag då?! Ett mail från blogg.se som tackar för att jag vill vara med och prova deras nya design och allt sånt tjossan... öööh va? De vill alltså ha feedback från mig vad jag tycker. haha! Jag som inte ens har fått förfrågan. nåja... Det verkar som att det kommer bli bättre att blogga, med många nya finesser men en hel del 'buggar' (heter det så?) fortfarande..



Jag återkommer efter helgen med massa fina bilder. :) Imorgon är nämligen våran babyshower. SOM jag längtar :)
Hoppas ni mår bra också. Det gör jag, Gravid i v.33+3.. Bättre än så här kan man nog inte må.
Åh eller jo, det kan man nog. Vi har det alldeles för varmt för en hög gravids kropp. Imorgon ska vi få 41 grader varmt i skuggan, svetten kommer rinna!  

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Kul att se bild på dig med magen i v.33 :)
Jag har inte heller kunnat logga in på blogg.se appen Gissar att de bygger om den med...

2012-06-16 @ 15:39:16
URL: http://spanienfrugan.blogg.se
Postat av: mamma

Himlars va skönt, skulle oxå vilja ha lite varmare o SOL,tack!! Vad stor o fin magen är ;) är det nya trädäcket man skymtar där bakom dej?? Ha en super mysig dag, önskar jag var där...

2012-06-16 @ 17:17:03
Postat av: Anna

Själv tröttnade jag på blogg.se och bytte till wordpress. Gillar deras upplägg bättre :)

2012-06-17 @ 11:25:33
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Jag kan inte heller logga in på appen. Så störigt!
Härligt stor mage du har nu! :) Det närmar sig!

2012-06-20 @ 14:28:43
URL: http://jennybenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0