GREAT dayyyy

Här ser ni en bild på vår lilla tjej. <3
I Tisdags fick se klart och tydligt att vi väntar en flicka. Tänk, våran dotter!
Jag blir så varm i kroppen och så glad så det finns inte.
Idag är jag så fylld av kärlek.. Vaknade imorse av att en vän erbjöd sig att stanna 'after hours' för att ge mig ett ultraljud. Hon visste att jag var besiken på det förra och hon tyckte att vi skulle försöka få lite bättre bilder. (Hon jobbar på sjukhus och Ultraljuds avdelningen)
Jag blev så otroligt glad, tänk vad snälla människor det finns där ute.
Och snacka om att våran tjej var mer vild en tam denna gången och hon till o med visade sig i profil men vände sig ganska snabbt och rörde sig mycket, mest hela tiden. Så det var svårt att få en klar bild på henne. Men mycket bättre än sist :) + att vi kunde räkna alla fingrar och alla tår på en fot i alla fall. hihi.

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhh det är ju för gulligt,en bild på den lilla :D jätte fint!! Åh va skönt för er att hon ville visa sej från en bättre sida denna gången.Kramar till er alla!

2012-03-20 @ 08:04:30
Postat av: Nadja

Gud vad roligt att ni fick se henne igen och vad snällt av er vän!

2012-03-20 @ 08:36:28
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Jenny - mammaliv i New York

åååh vad roligt! En liten flicka! :)

2012-03-20 @ 15:25:17
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

Jättebra bilder verkligen! Åh, tänk en liten tös. Så mysigt :)

2012-03-20 @ 16:21:09
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Liz

Vad harligt att du fick mojligheten till ett ultraljud! Skont ocksa att det blev battre bilder denna gang. Vore jag dig skulle jag anda ta upp det forra med din lakare, du skulle val dit denna veckan? Stalla massa med fragor som ni eventuellt anda har.



Sa sot profil och sen ser man ju handen som vinkar! Harligt!!

Postat av: Malin

Åh, vad kul att ni fick möjlighet att se den lilla igen!

2012-03-20 @ 21:33:31
Postat av: sofia

Finaste bilderna ni äger :) äntligen fick ni uppleva ett ultraljud så som man ska få göra det, underbart! Så glad för er skull, tänk vad häftigt med en tjej <3 kram sis

2012-03-22 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0