Jobb

Det blev visst inte att jag uppdaterade igen.. Jag hade tänkt skriva ihop ett inlägg om vårt Nya tillskott men det kommer kanske imorgon istället :)


På förmiddagen städade jag, tvättade och pluggade lite och så ringde Kara och frågade om jag ville jobba på eftermiddagen och kvällen. Det ville jag ju såklart. :) Så jag tog ut Charlie på en lång promenad och så drog jag iväg.. Nu sover både 2 åringen och 6 månaders pojken, som förövrigt är världens goaste :)
Nu ömmar dock ryggen efter jag burit runt på honom :(
tips på bra rygg övningar?


Kommentarer
Postat av: mamma

Drygt det där med ryggen, men vi får hoppas det blir bättre. Kul att få jobba lite iaf :)

2012-03-08 @ 09:33:02
Postat av: Jenny - mammaliv i NYC

testa gravidyoga! Det gjorde under med min rygg. Hade nästan aldrig värk efter att jag började!

2012-03-09 @ 13:52:01
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0