Saturday

Mina dagar är fullproppade av saker och huvudet är sprängfullt med saker jag måste komma ihåg så bloggen blir lite lidande just nu..
Igår var vi hem till Brandons mamma halva dagen för att byta däck på bilen, super skönt väder så jag tog med mig Charlie på promenad runt i kvarteren.. Vi åkte även hem till Brandons systers nya hus som dom flyttar in i om några veckor. Super fint! Det ska bli kul att vi alla flyttar 'hem' till Galt igen. haha! Galt är världens bonna stad men jag trivs ganska bra, fast shoppingen är urusel, men som tur är är det bara 15min till närmsta Target ;) (Vanliga mat affärer, resturanger, snabbmat, och annan shopping finns såklart)
Jag har ju bott i en liten by i Sverige ända tills jag flyttade till USA, och Galt är ju säkert 100ggr större än den byn, så så farligt är det inte ;)  mihi. Men vi får se vart vi köper hus någonstans, ute på landet ska det vara, men i vilken stad är vi inte säkra på än :)
Nog om det...
Här får ni en magbild, ser ni vad rund och go den börjar bli? :)
Här i v.21

Kommentarer
Postat av: mamma

Wow sikken kula du fått, va spännande det ska bli att snart få se den live hihi.Jag har ett tips: -eftersom ni inte vet vart ni köper hus:finns jättemycket "landet" i Sverige :D

2012-03-24 @ 17:33:37
Postat av: Spanienfrugan

Fint, nu börjar det synas lite grann :)

2012-03-24 @ 19:24:35
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Nadja

Oh, vilken fin liten mage <3

2012-03-25 @ 23:18:06
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Jenny - mammaliv i New York

Ja nu ser man verkligen att det gömmer sig något i magen :) Mysigt!

2012-03-26 @ 14:24:05
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: sofia

Åh söta kulan! Så spännande att ni flyttar snart, blir nog supermysigt i huset. Kramar sis

2012-03-26 @ 21:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0