Sunday

Sicken mys söndag vi haft. Eller slappar Söndag kanske det kallas?!
Jag vaknade överlycklig för jag trodde att jag sovit en timme längre än vad jag brukar. fail. Den lyckan blev inte lång, 30sek senare kom jag på att vi ju böt till sommartid i natt. suck. Tog ut lilla Charlie på en promenad. Satte mig på soffan och läste gravidbloggar och annat kul medans jag åt en kaviar macka och drack en kopp te.
Halv elva väckte jag Brandon och gjorde pannkakor till oss. Fixade klart min exam och tog ut Charlie igen.
Sen åkte vi och handlade mat, åh vad roligt det var! Ren lycka när dom hade buy 1 get 1 free på nästan allt kött. haha.
Köpt med oss en pizza hem och slog oss ner på soffan och tittade på the vampire diaries. Sedan blev det lång tråkigt så jag började rensa bland alla papper och skit och det är så skönt att ha det gjort. :)
Nu ska jag slänga ihop en potatis gratäng och så ska vi äta steaks till det.
Imorgon är det ny vecka och MÅNGA viktiga beslut kommer att tas. Hoppas jag på i alla fall, nu har jag väntat otåligt i två veckor.
Tisdag ser jag verkligen fram emot, ultraljud. wiiiiho.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lät ju som en skön söndag det där, o förstår det är speciellt spännande med tisdan!! Hoppas jag får veta nåt om ni hör nåt positivt idag ???

2012-03-12 @ 08:11:15
Postat av: sofia

Jag drömde om dig inatt!! :D Hoppas det går bra idag, lycka till<3

2012-03-13 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0