8 Augusti

Hoppas att ni haft en bra helg, det har definitivt jag haft! :)

I Lördags tog vi det lugnt och planerade lite över saker vi behöver handla för flytten och saker som ska göras runt huset och vid 4 tiden hämtade vi upp Brandons mamma och så åkte vi på barnkalas. Jag fick träffa en del av Bs släkt så det var kul! =) BBQ och tårta och sen åkte vi hemåt och planerade att Bs bror och syster med pojkvän skulle komma över och grilla s'mores och dricka drinkar! smores är sjukt gott, man grillar marshmallows och så lägger man dom mellan kex och chocklad, så chockladen smälter lite grann och det är såå sjukt gott! Sen avslutade vi kvällen med lite guitarr hero! Mycket trevlig kväll.

Idag söndag så sov jag ända till 10.30 (!!!!) Vet inte när det hände sist? Men vi konstaterade att det är kudden!
Vi åkte till Dennys och käkade brunch tillsammans med louie och sen åkte vi och handlade mat för veckan, så inte många knop gjorda idag, men jag gillar :) Tror jag ska lägga mig på sängen och kolla på Shutter Island som jag somnade till här om kvällen :)

Mamma, jag saknar ju er också men jag räknar med att komma hem vid jul!! ;) Och det är ju snart.. Detta året har gått så fort när jag tänker efter, det är snart mitten på Augusti. jisses...


En bild på mig och Brandon från min födelsedag. Brandon ser kanske lite kul ut men han koncentrerar sig på att ta bilden :p


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hej!! Vad trevligt. Det är alltid kul att prata med andra från USA.

Jag har inte flyttat än för jag väntar fortfarande på mitt visum. Gjorde ni likadant som mig (fiancé visa) eller gjorde ni på något annat sett?

Mvh Eleonor

2010-08-09 @ 19:31:39
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: mamma

Halloj!! Det var ju jättefint -kortet på er!Och det lät ju som en toppenhelg det där du måste bjuda mej på s´mores nån gång,tror du jag oxå tycker det e mums??Kram till nästa gång!

2010-08-09 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0