Christmas tree

Igar, Fredag, sa akte vi och handlade en gran, en valdigt stor gran! :)
Sedan hem till Bs mamma och at lite goda kakor hon bakat och sedan hem och fa ordning pa granen, HUUUUGE!
Samtidigt som vi holl pa med granen sa slangde jag in klyftpotatisar i ugn och en flask file..
Granen blev super fin och maten god, fast potatisen lite mjuk for det blev lite stressat med allt som vi gjorde samtidigt.. haha!
Vi drack rott vin kvallen till ara och senare kom vara vanner Louie och Stephanie over med annu en flaska vin for att fira att B o jag ar klara med immigrations processen! Mys kvall!!! :)
Bor man i utlandet far man ABSOLUT fuska med granen och stalla fram den tidigt :)
Miles vart radd i borjan nar han sag granen men nu tycker han det mest ar mysigt och vill bita i den .. haha
JAg ar 170cm lang, sa da forstar ni att tradet ar stort!!
Jul mys!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Yisses vicken mega gran :O Men sjukt fin och mysigt blev de. Dutti ni är!!

2010-12-05 @ 16:49:15
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

Ahh va vacker den är!! T.o.m en granhatare som jag blir sugen på att ha en sån där i år hihi. Guu va mysigt ni har det :)

2010-12-05 @ 17:27:56
Postat av: Sofia

bautagranen ;) skulle teodor gilla att titta och känna på! fin den blev!! och ni är så fina och mysiga, du måste hälsa så mycket till brandon. snart snart snart sen vi älskade syster :D

2010-12-06 @ 11:31:19
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0