done deal

Nu ar jag klar med alla julklappar och det kanns toppen!! :)
Min man jobbar till 8.30 ikvall sa han kommer inte komma hem forans 10.30 da han jobbar i San Jose denna vecka.. Trakigt for mig.. Fast desto mer kan jag fa gjort, jag ska ha tvattat allt i tvattkorgen idag sa B slipper gora det det forsta han gor nar jag aker :) O sa ska jag gora en stor-stadning ocksa! :)
Jag vagde min resvaska tidigare idag, den vagde redan 40 pounds (fylld med julklappar och min gamla laptop som nagon dar hemma ska fa) och jag far ha 50, vilket betyder att jag har 10 pounds (ca4,5kg) to go, och jag har bara lagt i en troja och leggings som ar mitt eget. haha!
Men jag ska inte klaga, det betyder ju bara att jag inte kan ta med mig sa mycket klader o att jag kommer fa plats med massor pa vagen hem.. katching.

Kommentarer
Postat av: mamma

hmm blir inte mycket till dej själv i resväskan m.a.o men men vi får hoppas det blir desto mer när du far tillbaka :D Guuu va jag längtar till måndag!!

2010-12-17 @ 09:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0