Julbak och julslips

Miles fick en slips i julisklapp av sin "farmor"..
Sa himla sot. haha!
Tack till er alla for alla grattis och ocksa for den fina kommentaren jag fick av Johanna idag.. Jag blir sa glad :)
Jag ar lite dalig pa att svara pa kommentarer nu men det ar lite mycket i hjarnan just for tillfallet. Det blir battre nar jag gjort alla "masten" innan Sverige. Aker redan pa Sondag....
Idag har jag i alla fall handlat julklappar men har fortfarande tva kvar, sa dom kirrar jag imorgon. :)
I Sondags akte vi ut till Svarmor for julbak :)
Med lite tjat kom han och hjalpte till. hehe...
Senare pa kvallen spelade vi yahtzee o jag vann alla vandor. ;D

Kommentarer
Postat av: mamma

åhh sååå söt han är! verkar som att du har en väldigt mysig december tycker jag,o jättefinakakor ju!!:)

2010-12-15 @ 08:55:44
Postat av: Eleonor

Vilken stilig misse!!!

2010-12-15 @ 15:44:28
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0