Nastan pa vag

Resvaskan ar fardig packad och vager ca 47 pounds, YES! I did it. :)
Sa nu ska jag bara myyyyysa resten av dagen med min man..
Borjade morgonen med varm choklad i sangen o sen vidare till Denny's for frulle och till middag har jag bestallt
In n' out burger! Godaste burgarna och stripsen i stan! :)
Igar kvall kom familj och vanner over pa middag, och det blev super gott och jag fick saaa fina julklappar! :)
Dom ar ju for snalla... Vi hade en super mysig och trevlig kvall!!
Och sa hade Svarisarna kopt en ny bil, skit fin!
Nasta gang vi hors ar jag antingen i New York dar jag mellanlandar eller sa ar jag i Sverige. Can't wait... Ar helt uppe i spel och neeervig! :) Ska bli saa kul att komma hem! <3
Vi ska aka kl. 2.00 am sa det blir nog ingen somn alls for min del i natt.. Men jag fick somn tabletter (drog fria, jag tar Aldrig piller men maste sova pa planet annars kommer jag bli galen, jag kan INTE sova pa plan helt omojligt sa denna gang ska jag prova en liten somn tablett) och sa fick jag en nack-kudde av kara svar-mor sa nu jadrar!
Plus att hon ocksa berattade att man ska ata magnesium (finns i notter tex.) innan och under resan for att minska svullen o bubblig mage pa planet :)
Har ni lika stora problem som jag att sova pa flyget?

Kommentarer
Postat av: mamma

Va gla´jag blir när jag läser det här!! DU ÄR VERKLIGEN PÅ VÄG HEM :D helt otroligt -äntligen.Ska bli såå mysigt att få kraaaaaaaaama dej !!

2010-12-19 @ 10:43:48
Postat av: Madeleine

Sover inte mer än två timmar max, medan Ken som jobbar med flyg somnar redan på startbanan, när de varvar upp motorerna. :D

2010-12-19 @ 11:51:25
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com
Postat av: Anna

Ha en bra resa och ha det fantastiskt i Sverige nu!

2010-12-19 @ 15:09:54
Postat av: Emma

Nä jag slocknar som en gris! Kan dock bero på att många flygresor har jag varit sjuuukt bakis och haft en vecka med lite sömn bakom mig haha



Nä men Anna seriöst?! Nu sitter du på planet och snart ses vi :D :D Jag kommer vara alldeles pirrig imorrn, typiskt att jag är sjuker bara.

Love you!

2010-12-19 @ 16:50:27
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Swedish Army Wife

Melatonin all the way ;)

2010-12-20 @ 15:36:50
URL: http://swedisharmywife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0