God fortsattning

Daligt med bloggande fran min sida.. Men jag bara njuter av att vara hemma.
Jag gar runt i leggings, sockor och stora tjocka koftor hela dagarna.. Sa mysigt!!
Men god fortsattning pa er! :) Hoppas att ni alla hade e fortrafflig jul, for det hade jag! Helt underbar..
Tomtenissen
Stiliga Pappa och Lillebror
Fina Mamma och Jag
Jag och finaste systersonen :)
Juuuulmat!!! :)
Jag och syster Emma
Teodor tyckte det var mycket spannande med Tomten :)
Nu fick ni lite bilder fran Julafton.. Jag har en miljon till men orkar inte ladda upp fler :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul o konstigt med bilder hemifrån hihi!! Är ju så van att de e från USA hela tiden....

2010-12-29 @ 10:28:57
Postat av: sara

hejsan!

jag har några frågor o vet att du kan hjälpa mig.. jag va oxå aupair. kom hem för ca 6 v sen. träffade en ille o ska nu tillbaka på turistvisum...

l'ste om hur "lätt" ni tyckte allt var.. har läst väldigt mycket om hur man "ska" göra och "inte" göra. jag vill ju såklart vara kvar med min älskade precis som du.. har du några uppmuntrande ord att säga. jag åker om 10 dagar.

grattis förresten!! :)

kram sara

2010-12-29 @ 12:13:26
Postat av: sara

min mail adress är [email protected]

2010-12-29 @ 12:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0