Juldagen

Nu kor jag llite bilder fran juldagen, som aven den var helt fantstisk! :)
Kalkon till middag och risotto till efterratt och sedan for vi in till stan och hem till syster Emma for att slanga pa ett snyggt face och sedan ga i kylan hem till Stina, dar det var mycket trevligt. Och Stina hade chips och dipp, sa javla gott! Varfor finns inte allt Svenskt i USA for???
Sotaste Teodor :)
Alla var kladda i svart pa festen utom Stina...
Linda och Emma
Linnea, Jag och Sofia
Systrarna tok och en glad Sofia
Jag fick kramas massor med Linnea som jag bara traffat en snabbis pa ICA pa typ 2 ar...
Bild pa dansgolvet
Sjukt mycket folk sa man knappt kom forbi och fram..
Men jag traffade manga ansikten jag kande igen och det var kul :)
Dagen efter blev det bakis kebab med Emma och sen hem till byn och Mamma bjod pa god mat och marrangswiss (swisch?) till efterratt. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

kul med risotto till efterrätt -det missade jag , jag åt ris a´la´malta jag hihi!!Fina var ni på juldagskvällen:)

2010-12-31 @ 12:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0