Gott Nytt

Gott Nytt Ar onskar jag er Alla!! :)
Nyarsafton och klanningen sitter pa och nu aker vi in till stan for lite lunch hos syster med Familj..
Efter det hem till andra Syster for att slanga pa ett snyggare face och sedan hem till en karl pa nyars middag med vanner och bekanta :) Kan nog bli riktigt kul!
Onskar dock jag kunde fira in det nya aret tillsammans med min alskling, men det far ga anda :)
Nyarsafton 08/09 firade vi in pa Manhattan Beach, CA och i Los Angeles tillsammans med folk ifran alla varldens horn :) Varldens basta nyars bild fick vi till och i bilden har vi Elin, Jag, Anna, Anna och Therese ( Alla Svenska tjejer)
Nyarsafton 09/10 firades in med en puss fran min man :) Och skalandes i champagne med vanner.
Inga nyars loften for min del.. Har ni nagra loften?
Tror aret 2011 kommer bli riktigt bra.. Jag ska njuta mer av livet och av vardagen.. Nu kor vi! Det har kommer bli kul jag ar laddad!! :)
((((((Ris a la malta var det vi at till efterratt pa juldagen, hehehe men jag glommer alltid bort vad det heter!!)))))

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gott Nytt År!!

2010-12-31 @ 16:05:48
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com
Postat av: Johanna

Visst ar hon! :) Blev sa overraskad! Ar en riktig liten godisgris jag, men maste erkanna... tacka vet jag svenskt godis!!! sjalv sa ar jag ju dessutom en ostkrok/chipsoman...haha!! Sa at garna lite for mig ocksa nar du har chansen! lol



Vet hur det ar nar man val aker till sverige, galler ju at passa pa att ta igen allt man annars missar...haha!



Kan knappt fatta att det ar nyarsafton idag...redan!!! fort det gar... ska bli spannande att se vad 2011 har att erbjuda! Gott nytt ar pa dig! Ha nu riktigt kul!! :)

2010-12-31 @ 16:56:05
URL: http://loppansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0