13 Juli

Ok bloggen. Då kör vi igen.. Det har visst gått 5 månader sedan jag bloggade sist. Tiden går fort när man har roligt va?!
Jag vet dock inte vart jag ska börja någonstans eller vad ni vill läsa om. Men något ska jag väl hitta på..

I fredags var i alla fall B och jag till advokaten och lämnade in alla papper och det som hon behövde för att starta vårat case, trodde vi i alla fall. Vi måste dit nu på fredag igen för att lämna B's skatte papper och för att ge henne en check för en annan avgift. Så på Fredag ska vi skriva på alla papper så då sätts allt igång. I'm so excited.. :)
Efter Fredag sa hon att det borde ta ca. 3 månader för mig att få ett arbetsvisum och även för mig att få "uppehålls tillstånd". Men skulle det hända något i Sverige kommer jag nu att kunna resa in och ut ur landet under dessa tre månader också, för jag sa till henne att jag ville kunna ha den möjligheten.

Annars rullar livet och sakta men säkert. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att Juli månad gått väldigt sakta, men det kanske är så när man väntar på något man väldigt gärna vill ska vara över?
Så nu ser jag bara framemot ljusare tider och att få kunna resa hem till Sverige och träffa min familj!

Nu är jag igång, och det känns bra.
:)

Kommentarer
Postat av: mamma

åhh va gla´jag blev att du uppdaterar lite igen!!De känns toppen Anna -så fortsätt så! Jag vill se o höra mer,hoppas de går bra hos advokaten på fredag åsså Kramis

2010-07-14 @ 20:32:48
Postat av: Tomas

Hurra! Roligt att du börjat igen och att bloggarglöden kommit tillbaka. Jag vill läsa allt och lite till så skriv det du tycker är roligt att skriva om. 3 månader är lång tid men skönt att ni kommit igång. Och grattis till ert första år :)

2010-07-14 @ 20:57:11
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha det så bra imorgon, då blir papperena klara :D Kul att du fått lust att skriva igen, mycket bra tycker jag. Puss

2010-07-15 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0