15 Juli



Igår firade jag och B våran ett årsdag tillsammans, den 14 Juli 2009 så bestämde vi oss för att det skulle vara just vi två. Underbart när jag tänker på det. Nu är vi gifta och är på jakt efter vår egen lägenhet som vi kan inreda tillsammans.
När B kom hem från jobbet hade jag lagat mat, ribs till oss båda, mac n cheese och gröna bönor till B och en sallad till mig.. super gott även om ribsen inte var de godaste jag ätit, marinaden var god, men inte så mycket kött på, men det slank ner och till efterrätt åt vi 4 olika cheesecakes och slog på en film! hur mysigt som helst.. 

Inatt vaknade jag dock upp och var helt dyblöt, det var stekhett i vårat sovrum, så jag förstog att det skulle bli en varm dag och yes, 30 grader redan klockan 10 på morgonen. Men jag är så tacksam för att vi har AC i huset och tak fläktar! :) 


Ros från min älskling


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysig dag ni fick tillsammans och fin ros :) Lyx med ac så man kan sova, som tur är så har det bara varit en natt här hemma för mig som varit jobbigt varm. Puss sis

2010-07-16 @ 13:30:32
Postat av: Tomas

Måste va as skönt med AC. Då kan man ju gå in när det blir för varmt och gå ut igen när man vill ha lite sol.

2010-07-17 @ 21:42:36
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0