22 Juli

Heeej. Jag har inte kunnat blogga för mitt internet är ju helt åt skogen. Det har inte ens gått att logga in här för det är så segt, men nu gick det så jag slänger upp ett snabbt inlägg nu när det väl funkar.

Mina chockladbollar jag gjorde här om dagen smakade skit, både jag och B spottade ut skiten, alldeles för mycket smör och smakade salt. Så dagen efter gjorde jag en ny sats, men med mindre smör. Men det smakade ju lika mycket salt för det. Så då kom min kära man på den briljanta idén att osaltat smör skulle vi ju ha. Och så fick det bli, Så jag gjorde ännu en ny sats dagen efter och de smakar ju underbart! :) Brandons ena kompis vill ha recept och alla andra älskar dom!! Vi i Sverige vi kan vi :) och så bra att dom är så enkla att göra!

Annars så har det väl inte hänt så mycket. Utan Amerikanskt körkort så kommer man inte så långt. Men idag körde B's mamma mig till banken så jag kunde betala en räkning, med mitt sprillans nya bankomat kort! ;D Och så körde vi till ett litet bageri/gift shop och dom hade massor med fint, så det slutade med att jag köpte en chocholate cream pie och fick ett bröd av B's mamma. Så ikväll ska det gottas.. Och nej, jag har faktiskt inte gått upp i vikt. Thank god :)

Ska bjuda på fler bilder när internet är i sin ordning igen, jag loooovar :) Och så tycker jag det är kul att ni alla kan gå in och läsa här, för då får ni en liten del av min vardag :) Kul att ha hela familjen samlade här, med mormor och morfar också. Ska bara skicka iväg ett mail till farmor och farfar så kan vi ju ha släktträff här snart.
Och så får vi (syster och tomas) snart utökning i familjen, en liten kille som jag är så nyfiken på att få se och träffa och vad för personlighet han har!! Och vad välkommen han är till världen. :) Min största önskan är att kunna få vara hemma och träffa den lilla knodden när han är nyfödd, men det kan bli lite svårt! Men Tomas köpte ny web kamera i HD så det var super snällt, då får jag se den lille rackaren över internet i alla fall :)

Oj, vad mycket det blev nu. Hoppas ni orkar läsa :)
Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Såklart vi orkar läsa, iaf jag! Vilken tur chokladbollarna blev bra till slut, det ÄR ju gott. Bra amerikanarna också fick upptäcka det.

Mumsigt med paj lät det också!

Hihi och snart är lilleman här ja, snart bara en månad kvar till bf, tiden går fort. Och du kommer ju får vi hoppas kunna åka hit och hälsa på innan året är slut och få träffa underbaringen in real life :) Puss sis (bilder blir kul att få se)

2010-07-23 @ 10:21:12
Postat av: Emma

Haha bra där med chokladbollarna, kul att dom gilla dem :) Kolla in min nya design på bloggen om du har lust. Miss you

2010-07-23 @ 10:47:25
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Tomas

haha jag undrade var saltet kom ifrån men då var det smöret som ställde till det. ser fram emot bilderna :)

2010-07-23 @ 12:28:35
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: mamma

Roligt att det äntligen blev bra med bollarna hihi,du vet att vi älskar och läsa om din vardag så skriv mer o mer snälla:)

2010-07-23 @ 17:41:41
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0